Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik ben verbaasd over de resultaten die behaald kunnen worden door heel simpele technieken. Training was logisch opgebouwd, de kennis werd heel goed overgebracht door de trainer.
Tijdens de cursus is er veel ruimte voor de praktijk, wat maakt dat tips toepasbaar voelen.
Ciska is er gedreven en flexibel.
Een hele fijne cursus.
Ik had een geweldige trainer (Patrick vd Gulik) die zoveel enthousiasme voor de training en zijn vak heeft, dat je vanzelf op je stoel gaat stuiteren 🙂
Wat nog veel belangrijker was, is het gevoel van veiligheid dat vanaf het begin van de dag opgebouwd werd. Hierdoor konden mijn medecursisten en ik de oefeningen met zoveel mogelijk inzet uitvoeren, waardoor we het maximale uit de training konden halen.
Zelfs bij de herhalingscursus weer veel nieuwe inzichten opgedaan! Ciska is een fijne trainer, sluit gericht aan op de leervragen van deelnemers en kan veel concrete tips geven.
De training is door mij positief ontvangen. De oefeningen waren naar aanleiding van voorbeelden uit de praktijk. Lekker praktisch.
Veel dingen wist ik al wel maar het was goed om hier nogmaals bewust mee bezig te zijn. Je staat er versteld van hoeveel is gebaseerd op aannames over en weer!
De training deden we met collega’s waardoor het gezellig en leerzaam is. De situaties die worden besproken zijn daardoor ook herkenbaar. De trainer vond ik vakkundig.
Enthousiaste trainer die het dichtbij de werkelijkheid houdt. Boeiende les met kleine denkactiviteiten tussendoor die je bij de les houden. Hele handige en toepasbare tips gekregen die ik tijdens het werk kan inzetten maar ook in mijn privé leven. Ik raad het zeker aan!

