
Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik had een geweldige trainer (Patrick vd Gulik) die zoveel enthousiasme voor de training en zijn vak heeft, dat je vanzelf op je stoel gaat stuiteren 🙂
Wat nog veel belangrijker was, is het gevoel van veiligheid dat vanaf het begin van de dag opgebouwd werd. Hierdoor konden mijn medecursisten en ik de oefeningen met zoveel mogelijk inzet uitvoeren, waardoor we het maximale uit de training konden halen.
Zeer uitgebreide training met praktijkvoorbeelden die toepasbaar zijn in de organisatie.
Het programma werd goed begeleid met genoeg pauzes. De tutor maakte persoonlijk contact met elke deelnemer, maakte tussentijds mooi samenvattingen van de stof en gaf enorm veel praktische tips (met een goede uitleg om het ook daadwerkelijk te implementeren)
De interactieve cursus zorgde voor een fijne sfeer waarin je kon zien dat elke collega enthousiast mee bleef doen én wat zorgde voor motivatie om ook daadwerkelijk met de punten aan de slag te gaan.
Het was een goede cursus waar je weer even een paar tools aangereikt hebt gekregen die snel in de praktijk kunnen worden uitgevoerd.
Cursusleider was heel goed en prettig om naar te luisteren.
Leuke interactieve training die op een duidelijke manier gegeven wordt.
Ik heb er zeker een aantal goede ideeën opgedaan.
Ik kwam zonder verwachtingen en ging zeer tevreden naar huis met nieuwe en opgeschudde kennis
Een dagtraining met waardevolle tips om assertiever te worden. Professionele trainer en goede interactie met de groep. Kan direct aan de slag met de behandelde onderwerpen.
Zelfs bij de herhalingscursus weer veel nieuwe inzichten opgedaan! Ciska is een fijne trainer, sluit gericht aan op de leervragen van deelnemers en kan veel concrete tips geven.
