Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.De trainer brengt de informatie duidelijk over. Interactief. De training dag is zo voorbij. Je gaat met positieve energie de deur uit!
Dit is mijn tweede Tijdwinst training, wederom als zeer prettig en leerzaam ervaren. Ik heb op mijn werk ook al mensen geënthousiasmeerd.
Ik heb de training gesprekstechnieken gevolgd. De training pakt de kernpunten van een effectieve communicatie heel praktisch op en de kracht van de trainer was dat ze dit heel goed spiegelde aan de vraagstukken van de deelnemers. Echt heel knap. Tijdwinst heeft ook de randvoorwaarden voor een goede training perfect geregeld.
Het programma werd goed begeleid met genoeg pauzes. De tutor maakte persoonlijk contact met elke deelnemer, maakte tussentijds mooi samenvattingen van de stof en gaf enorm veel praktische tips (met een goede uitleg om het ook daadwerkelijk te implementeren)
Leerzame training met veel tips, ook technische, die je direct in de praktijk kan brengen.
Ik heb deze cursus als prettig ervaren. De input was overzichtelijk, praktisch en te volgen. Fijne docent die goed in staat was om een groep te boeien en opbouwend te werken.
De training is door mij positief ontvangen. De oefeningen waren naar aanleiding van voorbeelden uit de praktijk. Lekker praktisch.
Veel dingen wist ik al wel maar het was goed om hier nogmaals bewust mee bezig te zijn. Je staat er versteld van hoeveel is gebaseerd op aannames over en weer!

