Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
Het was een goede cursus waar je weer even een paar tools aangereikt hebt gekregen die snel in de praktijk kunnen worden uitgevoerd.
Cursusleider was heel goed en prettig om naar te luisteren.
Zeer ervaren en deskundige trainer die heel goed theorie aan praktijk aan elkaar koppelt.
De trainer is motiverend, wisselt prettig af in werkvormen en theorie-praktijk. Ik heb er veel goede tips aan over gehouden en ben gemotiveerd om deze direct in praktijk te brengen!
De training deden we met collega’s waardoor het gezellig en leerzaam is. De situaties die worden besproken zijn daardoor ook herkenbaar. De trainer vond ik vakkundig.
Was een zeer leerzame training. Met een goeie leraar die met passie vertelde waardoor het geen saaie training was.
duidelijke en goed onderbouwde training met hands-on tips en aanmoediging tot structurele verandering

