Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Dit is mijn tweede Tijdwinst training, wederom als zeer prettig en leerzaam ervaren. Ik heb op mijn werk ook al mensen geënthousiasmeerd.
De trainer wist tot op het einde van de dag mijn aandacht er bij te houden. Er was veel interactie met het publiek, korte en bondige demo’s. Veel uitleg was concreet en to the point! Een aanrader.
Tijdwinst.com biedt nuttige, praktische én toegankelijke een-dags cursussen. De trainingen zijn erg geschikt voor kantoor medewerkers en mensen met een communicatie-gerelateerde functie. Ik kan de trainingen daarom zeker aanbevelen.
Fijne training gegeven door een sympathieke trainer. Ik heb nieuwe inzichten en tips gekregen voor meer werkplezier. Ik kijk er naar uit hiermee aan de slag te gaan!
Leuke interactieve training die op een duidelijke manier gegeven wordt.
Ik heb er zeker een aantal goede ideeën opgedaan.
Gisteren hebben wij met het team credit control van GEA BeNeLux een training gevolgd Assertiviteit. Het feit dat wij reeds eerder trainingen hebben gevolgd bewijst dat Tijdwinst goed bezig is. Heel leerzaam en heel toepasbaar in het dagelijkse leven.
Tijdens de training heb ik veel tips en adviezen gekregen die ik in mijn dagelijkse praktijk goed kan toepassen. Dit zal mij overzicht en tijdswinst opleveren en mijn werk makkelijker maken. Ik vond het fijn dat er veel interactie was tijdens de training en de cursusleider ook voorbeelden gaf uit eigen praktijk.
Een zeer leerzame dag onder leiding van een enthousiaste en deskundige docent. Theorie werd snel omgezet in direct toepasbare oplossingen en tips.
Ik had een geweldige trainer (Patrick vd Gulik) die zoveel enthousiasme voor de training en zijn vak heeft, dat je vanzelf op je stoel gaat stuiteren 🙂
Wat nog veel belangrijker was, is het gevoel van veiligheid dat vanaf het begin van de dag opgebouwd werd. Hierdoor konden mijn medecursisten en ik de oefeningen met zoveel mogelijk inzet uitvoeren, waardoor we het maximale uit de training konden halen.

