Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Het is nuttig om met een communicatietrainingen echte praktijkcases te oefenen. Zo krijg je een goed beeld van jezelf en hoe je dient te acteren in lastige situaties. Humor en plezier maken was daarbij leuk om te ervaren. De trainster Marlies kon de praktijkcases goed toelichten en tot uitvoering brengen, dat was leerzaam.
Fijn om na een aantal onderwerpen stil te staan met welke tip je als eerste aan de slag gaat.
Heb na vandaag ervaren hoe vlug er aannames worden gedaan, terwijl je eigenlijk je eigen dieper in een persoon zou moeten verdiepen en luisteren, en tevens je eigen best ook wat kwetsbaarder mag openstellen.
Ik had moeite om voor de groep te staan en nee te zeggen tegen aannemers. Na de training heb ik dat wel meer gedaan. deze training heeft mij zeker goed gedaan.
Het was een mooie, leerzame dag. Verschillende leuke mensen ontmoet en een goede trainer. Dank je wel voor de handige tips!
Het was een leerzame dag waar ik veel aan heb gehad. De trainer heeft deze dag op leuke manier ingedeeld zodat de groep het ook heel leuk vond.
Ik heb deze cursus als prettig ervaren. De input was overzichtelijk, praktisch en te volgen. Fijne docent die goed in staat was om een groep te boeien en opbouwend te werken.

