Je herkent je vast wel in situaties waarbij je graag geen blad voor de mond had genomen. Bijvoorbeeld toen de ober vroeg of het eten gesmaakt had, terwijl je met lange tanden je bord leeg hebt gegeten. Of toen dat feestje bij de buren voor geluidsoverlast zorgde. Je koos ervoor om er niets van te zeggen, om maar niet voor zeikerd te worden uitgemaakt. Maar ondertussen knaagt het toch aan je: wat als ik er tóch iets van had gezegd?

Misverstanden:

  • komt uw boodschap wel eens anders over dan u eigenlijk bedoelt?
  • begrijpen mensen u verkeerd of komen uw woorden niet optimaal uit de verf?

Gemiste kansen

Doordat u zich geremd voelt of wel eens minder handig emotioneel uit de bocht vliegt, komt u niet optimaal tot uw recht. Dit belemmert uw gesprekspartner om u op volle waarde te kunnen schatten.

Piekeren

U geeft niet, onduidelijk of te laat aan wat u ergens van vindt waardoor u achteraf onnodig blijft malen. Uw hoofd is regelmatig gevuld met “had ik maar”.

Stress

U trekt zich spanningen in gesprekken vaak te zeer aan.

Persoonlijke aanval

Als mensen u feedback geven voelt dit voor u nogal eens aan als een persoonlijke aanval. Het lukt u moeilijk dit van u af te schudden en te benutten als leermoment.

Oordelen

Vormt u zich snel een mening over zaken, die achteraf toch anders blijken te zijn?

Feedback geven

Heeft u wel eens moeite met het geven van feedback omdat u bijvoorbeeld bang bent voor een negatieve reactie? Of u vraagt zich af hoe u feedback geven het beste kunt aanpakken?

Negatieve focus

Het kost u moeite om te denken in mogelijkheden bij momenten van tegenslag en spanningen.

In-company offerte aanvragen

Aankomende cursus data

Zet nu de eerste stap voor meer rust en geluk
4
Dec

Eindhoven
09:00 - 16:00
Bijna vol

Meer info
11
Dec

Utrecht
09:00 - 16:00
Beschikbaar

Meer info
11
Dec

Maastricht
09:00 - 16:00
Bijna vol

Meer info
12
Dec

Utrecht
09:00 - 16:00
Bijna vol

Meer info
12
Dec

Antwerpen
09:00 - 16:00
Beschikbaar

Meer info

Wie zijn wij? | Cursus Assertiviteit

Tijdwinst.com is een trainingsbureau dat zich specialiseert in slimmer (samen)werken. We bieden door het hele land diverse (online) trainingen aan, variërend van time management, assertiviteit, gesprekstechnieken tot aan snellezen. Nieuwsgierig? Neem dan zeker eens een kijkje op onze website of blogs, en schrijf je in voor één van onze (digitale) trainingen.

  1. 1-daagse training Time Management | Blog
  2. 1-daagse training Assertiviteit | Blog
  3. 1-daagse training Gesprekstechnieken | Blog
  4. 1-daagse training Feedback Geven | Blog
  5. 1-daagse training Snellezen, Mindmapping en Geheugentechnieken | Blog
  6. 1-daagse training Effectief Thuiswerken voor Teams | Blog

In-company offerte aanvragen


Wij zijn geaccrediteerd door

Ervaringen van onze cursisten

Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.
Rianne Groen

De training was bijzonder boeiend en wist mijn aandacht van begin tot eind vast te houden. De trainer bracht de stof op een enthousiaste en inspirerende manier over, waardoor leren niet alleen effectief, maar ook erg prettig was.

Wat deze training extra waardevol maakte, was de goede interactie. Er was volop ruimte voor vragen en discussie, waardoor de sessie dynamisch en leerzaam bleef. Daarnaast was duidelijk te merken dat de trainer over zeer veel kennis beschikt en deze op een toegankelijke en begrijpelijke manier wist over te brengen.

Kortom, een training die niet alleen informatief, maar ook motiverend en interactief was. Zeker een aanrader!

10/10
Klantenvertellen
Stephan van vliet

Leuk en enthousiast gebracht door de leraar.

9/10
Klantenvertellen
Jitske Schafraad

Heel veel handige tips en trucs gehoord en gezien van een energieke en deskundige trainer.

10/10
Klantenvertellen
Rachel Meuleman

Gisteren een 1-daagse training gevolgd van tijdwinst.com. Veel geleerd en een hele nuttige dag gehad! Ik raad dit zeker aan voor de mensen die wat willen leren over gesprekstechnieken.

9/10
Klantenvertellen
Ruben Keulen

Dit is mijn tweede Tijdwinst training, wederom als zeer prettig en leerzaam ervaren. Ik heb op mijn werk ook al mensen geënthousiasmeerd.

10/10
Klantenvertellen
Cas Hendriks

Training werd goed gegeven en de tips en tools zijn praktisch goed inzetbaar.

9/10
Klantenvertellen
Ria

Erg leerzame cursus, goeie uitleg en handige tips.

10/10
Klantenvertellen
Francisco Chang

“Duidelijke en ervaren trainer. Uitleg -> oefening met collega, kort filmpje en bespreken is de training niet te eentonig en houd je je aandacht erbij. Veel nuttige tips gekregen die ook direct toepasbaar zijn.

8/10
Klantenvertellen
Harm Cornel

Nuttig en in praktijk toe te passen

10/10
Klantenvertellen
Lieke Winkelhuis

De training was super leerzaam. Heel fijn om direct wat praktijk voorbeelden en uitleg te krijgen wat direct toepasbaar is. Zeker een aanrader.

8/10
Klantenvertellen
Maarten Van Houtum

Leuke cursus en veel van opgestoken zou dit andere bedrijven ook zeker aanraden.

9/10
Klantenvertellen
Jacob van Dam

Ik had moeite om voor de groep te staan en nee te zeggen tegen aannemers. Na de training heb ik dat wel meer gedaan. deze training heeft mij zeker goed gedaan.

9/10
Klantenvertellen

Wij verzorgen cursussen voor o.a.

Beste opleider

Beste opleider

7 maal verkozen tot “Beste opleider van Nederland”.

Landelijke dekking

Landelijke dekking

Trainingen op diverse locaties in Nederland en België.

100% Tevredenheid

100% Tevredenheid

Garantie: als je het beloofde resultaat niet behaalt, is dit ons risico.

Score: 
9,4

Score: 9,4

In het afgelopen jaar en meer dan 6.000 beoordelingen

+
25 jaar ervaring

+ 25 jaar ervaring

Met onze ruim 25 jaar ervaring zijn wij dé specialisten