Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.De inhoud van de cursus en alle tips hebben me aangenaam verrast. Alle medewerkers verlieten ook echt enthousiast de zaal. Dit is natuurlijk ook mede te danken aan de cursus leider.
Ik vond het een zeer leerzame cursus waar je echt veel aan hebt. Duidelijke informatie, voldoende tijd voor vragen stellen en punctueel.
Alles was duidelijk en helder te begrijpen. Voorbeelden van situaties die je dagelijks ook meemaakt. Dat wil niet zeggen dat je zelf niks hoeft te doen. Want de echte training begint na de training om het uit te werken in je dagelijkse leven. En natuurlijk de tijd gunnen om het te laten werken. Daarom een geslaagde training
Ik had de hele dag mijn aandacht erbij dit is te wijden aan de trainer. Wat een leerzame en leuke dag. Dankjewel
In-house dag voor ons team van 12 personen georganiseerd. Heldere meteen toepasbare informatie. Training zit goed in elkaar en trainers zijn professioneel en weten het zeer goed over te brengen.
De training deden we met collega’s waardoor het gezellig en leerzaam is. De situaties die worden besproken zijn daardoor ook herkenbaar. De trainer vond ik vakkundig.
Uitstekende trainer, goede opbouw, een training waar je direct praktisch mee aan de slag kunt.
Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
Account manager
