
Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Jon heeft ons op een hele prettige manier een fijne training gegeven. De training geeft inzicht, creëert bewustwording en geeft je uitstekende tips om gelijk mee aan de slag te gaan. Daarnaast krijg je toegang tot naslagwerk en diverse filmpjes.
Veel praktische en theoretische kennis gekregen, leuke kleine groep, veel mogelijkheden om te oefenen, vragen stellen
Ik ben super tevreden mee!!!
De cursus was heel goed gebracht, met concrete voorbeelden en acties die we zelf snel kunnen doen om de zaken makkelijker te maken. Ik ben geen enkele keer mijn aandacht verloren. De dag is voorbijgevolgen en ik stond te popelen om alle tips uit te proberen. Ik kan oprecht zeggen dat jullie de titel van “beste opleider van Nederland” met glans verdienen. Dankuwel voor deze waardevolle training.
Er zat een goede afwisseling in de training. De voorbereiding vooraf hielp mij ook om al de stap te maken naar de cursus.
Je krijgt in deze training veel input over allerlei aspecten van assertiviteit en je gaat met praktijkoefeningen direct aan de slag. Die helpen mij om het geleerde toe te passen zodat het goed blijft hangen. Dank voor deze nuttige training!
Veel nuttige tips en het zet je aan het denken. Geeft veel inzicht in jouw manier van werken en hoe het ook kan, maar zonder vingerwijzingen. Lekker tempo in de workshop.
Leuke training met veel herkenningspunten met adviezen om zaken anders/beter op te pakken.
