
Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Gisteren hebben wij met het team credit control van GEA BeNeLux een training gevolgd Assertiviteit. Het feit dat wij reeds eerder trainingen hebben gevolgd bewijst dat Tijdwinst goed bezig is. Heel leerzaam en heel toepasbaar in het dagelijkse leven.
De training was super leerzaam. Heel fijn om direct wat praktijk voorbeelden en uitleg te krijgen wat direct toepasbaar is. Zeker een aanrader.
Een hele fijne en praktische training, gegeven door een net zo fijne trainer. De sfeer is goed, het materiaal sluit aan bij de praktijk en er is ruimte voor verdieping.
De cursus was heel goed gebracht, met concrete voorbeelden en acties die we zelf snel kunnen doen om de zaken makkelijker te maken. Ik ben geen enkele keer mijn aandacht verloren. De dag is voorbijgevolgen en ik stond te popelen om alle tips uit te proberen. Ik kan oprecht zeggen dat jullie de titel van “beste opleider van Nederland” met glans verdienen. Dankuwel voor deze waardevolle training.
De trainer wist tot op het einde van de dag mijn aandacht er bij te houden. Er was veel interactie met het publiek, korte en bondige demo’s. Veel uitleg was concreet en to the point! Een aanrader.
Fijn om na een aantal onderwerpen stil te staan met welke tip je als eerste aan de slag gaat.
Erg leerzame dag gehad, met veel bruikbare tips! Spontane docent die zijn lesstof op een humoristische manier kon overbrengen.
De trainer brengt de informatie duidelijk over. Interactief. De training dag is zo voorbij. Je gaat met positieve energie de deur uit!
Er zat een goede afwisseling in de training. De voorbereiding vooraf hielp mij ook om al de stap te maken naar de cursus.
Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
