
Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Gisteren een 1-daagse training gevolgd van tijdwinst.com. Veel geleerd en een hele nuttige dag gehad! Ik raad dit zeker aan voor de mensen die wat willen leren over gesprekstechnieken.
Het was een leerzame dag waar ik veel aan heb gehad. De trainer heeft deze dag op leuke manier ingedeeld zodat de groep het ook heel leuk vond.
Was een leerzame en leuke cursus ook de cursusleider deed het goed en bracht ook rust.
De training was super leerzaam. Heel fijn om direct wat praktijk voorbeelden en uitleg te krijgen wat direct toepasbaar is. Zeker een aanrader.
Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
De training was zeer nuttig en degene die de training gaf deed het op een hele prettige manier.
