Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Alles was goed georganiseerd voor de training, locatie, de kleine groep deelnemers wat fijn is voor interactie en oefenen met elkaar. De trainster had een fijne afwisseling in de dag met uitleg, oefenen prettig en goed te volgen, ze gaf ruimte voor vragen. Ook de locatie had alles goed geregeld met de lunch etc. De uitleg, tips en eye openers vond ik waardevol en zijn ook direct inzetbaar in mijn werk of privéleven.
Jon heeft ons op een hele prettige manier een fijne training gegeven. De training geeft inzicht, creëert bewustwording en geeft je uitstekende tips om gelijk mee aan de slag te gaan. Daarnaast krijg je toegang tot naslagwerk en diverse filmpjes.
Interessante training. zeer leerzaam. Wordt ook goed gegeven, Hoop info in één dag maar genoeg pauze om te verwerken. De dag vloog voorbij. Ben gemotiveerd om actie te ondernemen!
Je krijgt in deze training veel input over allerlei aspecten van assertiviteit en je gaat met praktijkoefeningen direct aan de slag. Die helpen mij om het geleerde toe te passen zodat het goed blijft hangen. Dank voor deze nuttige training!
Een hele fijne en praktische training, gegeven door een net zo fijne trainer. De sfeer is goed, het materiaal sluit aan bij de praktijk en er is ruimte voor verdieping.

