Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik heb de training als leerzaam ervaren. De training werd op een hele prettige manier gegeven. De sfeer was dan ook heel goed. Iedereen deed goed mee. Fijne ervaring.
Praktische training waarin ik veel nieuwe skills heb geleerd om efficiënter te kunnen werken. Erg fijn!
Ik heb zeer goede ervaringen met Tijdwinst.com; enerzijds als cursusdeelnemer, anderzijds als samenwerkingspartner om trainingen voor onze medewerkers te organiseren. Inhoudelijk sterk, goede en duidelijke instructies vooraf en achteraf, hand-outs die beschikbaar gesteld worden en tutorials om het een en ander nogmaals te bekijken. Ook is de mogelijkheid om een training (bijna) kosteloos nogmaals te volgen erg prettig.
Alles was duidelijk en helder te begrijpen. Voorbeelden van situaties die je dagelijks ook meemaakt. Dat wil niet zeggen dat je zelf niks hoeft te doen. Want de echte training begint na de training om het uit te werken in je dagelijkse leven. En natuurlijk de tijd gunnen om het te laten werken. Daarom een geslaagde training

