Leer binnen 1 dag hoe u een duidelijke, aangename en constructieve gesprekspartner wordt op het werk en thuis.
Onze maandelijkse 1-daagse assertiviteitstraining in Limburg
Onze compacte 1-daagse open trainingen, waaraan u individueel of met meerdere mensen kunt deelnemen, worden maandelijks door ons georganiseerd op een centrale locatie in Limburg:
Hotel Novotel Maastricht
Sibemaweg 10
6227 AH MAASTRICHT
Bekijk onze trainingsagenda voor de eerstvolgende startdata in Maastricht en lees hier alles over de inhoud van de training.
In de toekomst zullen wij ook andere locaties in Nederland meenemen in ons programma. Wij maken het graag nog gemakkelijker voor u!
Account manager
Aankomende cursus data
Zet nu de eerste stap voor meer rust en gelukIncompany (inhouse) cursus in Limburg
Wilt u samen met uw collega’s een cursus of korte workshop bij u op locatie volgen? Een 1-daagse incompany assertiviteitstraining of korte workshop over assertiviteit kan bij u op locatie in Limburg worden verzorgd. Indien u zelf beschikt over een geschikte (vergader)ruimte of in bijvoorbeeld een horecagelegenheid bij u in de buurt een geschikte ruimte kunt regelen, dan komen wij graag naar u toe. Makkelijker kan niet!

Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Een zeer vriendelijke trainer welke in een goede manier de training uitlegt en je betrekt bij de training voordat je het weet is de training al weer voorbij. Tijdens deze training krijg je veel tips en tricks welke je gelijk in de praktijk kan brengen.
duidelijke en goed onderbouwde training met hands-on tips en aanmoediging tot structurele verandering
Interessante cursus met een leuke docent. Een echte aanrader voor mensen die regelmatig met lastige gesprekken te maken hebben.
Echt de meest nuttige training sinds jaren. Hier heb je echt wat aan, zin om dit alles toe te passen.
Ik had de hele dag mijn aandacht erbij dit is te wijden aan de trainer. Wat een leerzame en leuke dag. Dankjewel
Ik heb de training als leerzaam ervaren. De training werd op een hele prettige manier gegeven. De sfeer was dan ook heel goed. Iedereen deed goed mee. Fijne ervaring.
Met een bevlogen en enthousiaste cursusleider heb ik een leuke en leerzame cursusbijeenkomst gehad.
